FacebookTwitterLinkedinRSS FeedPinterest

Βασιλική Θυρεός - Η σίγουρη επιχειρηματική πρόταση

Γράφει ο Τζόγιας Θεόδωρος, CEO Easy Franchise 

 

H σίγουρη επιχειρηματική πρόταση σε συνθήκες Ύφεσης.

Γιατί στηρίζεται στον τουρισμό ο οποίος είναι η κύρια πύλη εξόδου από την κρίση.

Μία εταιρία με αντίγραφα Ιστορικών Κοσμημάτων Αρχαϊκής και Βυζαντινής εποχής, με πλήρη Ανάπτυξη και Εκθέσεις στο Εξωτερικό. Κάτι που δείχνει την Αναγνωρισιμότητα του προϊόντος.

Σήμερα αποτολμά την ανάπτυξη εντός Ελλάδας σε σημεία με έντονη τουριστική περίοδο.

Σίγουρα η επιχείρηση που πρωταγωνιστεί σήμερα. 

 

Η Πορεία της Ευρωπαϊκής Βιομηχανίας Ένδυσης - Κλωστοϋφαντουργίας το 2012

love fashion1Το 2012 παρατηρήθηκε σημαντική επιβράδυνση της κατανάλωσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αυτό επηρέασε και τον τομέα ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας.

Ειδικότερα:
Η παραγωγή στον κλάδο ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας σημείωσε πτώση 6,5% έναντι του 2012. Για την ένδυση η πτώση ανήλθε σε 6,9% και για την κλωστοϋφαντουργία σε 6,1%. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2012 η πτώση ήταν μεγαλύτερη τόσο στην ένδυση όσο και στην κλωστοϋφαντουργία (γύρω στο 8%). Με την πάροδο του έτους η πτώση περιορίζετο κάθε τρίμηνο καταλήγοντας σε -2,3% για την κλωστοϋφαντουργία και σε -5,9% στην ένδυση το τελευταίο τρίμηνο του 2012.
Παρόμοια πορεία ακολούθησε και ο κύκλος εργασιών με μέση πτώση 4,9% για την ένδυση και 3,5% για την κλωστοϋφαντουργία.
Οι λιανικές πωλήσεις κινήθηκαν αρνητικά όλο τον χρόνο με εξαίρεση το τρίτο τρίμηνο που σημειώθηκε αύξηση 1,4%. Συνολικά οι λιανικές πωλήσεις κατέγραψαν το 2012 μικρή πτώση 0,7%.
Η απασχόληση συνέχισε επίσης την πτωτική πορεία. Τα τελευταία 2 χρόνια όμως έχει περιοριστεί η πτώση γύρω στο 2% με 3%. Το 2012 η απασχόληση στην ένδυση μειώθηκε κατά 2,7% και στην κλωστοϋφαντουργία κατά 2,4%.
Τέλος, όσον αφορά το εξωτερικό εμπόριο, οι εξαγωγές εκτός Ε.Ε. κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 6,3% και ανήλθαν σε 42,1 δις ευρώ. Οι εξαγωγές ενδυμάτων αυξήθηκαν κατά 10,1% από 18,4 δις ευρώ το 2011 σε 20,3 δις ευρώ το 2012. Οι εξαγωγές κλωστοϋφαντουργικών αυξήθηκαν κατά 2,9% στα 21,8 δις ευρώ. Οι κυριότερες χώρες προορισμού για τα ευρωπαϊκά προϊόντα ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας ήταν κατά σειρά η Ελβετία με 4,7 δις ευρώ (-1,4%), οι ΗΠΑ με 4,5 δις ευρώ (+15,3%), η Ρωσία με 4,3 δις ευρώ (+11,7%), η Τουρκία με 2,6 δις ευρώ (+2,0%) και η  Κίνα με 2,5 δις ευρώ (+12,5%).
Αντίθετα οι εισαγωγές στην Ευρώπη μειώθηκαν το 2012 κατά 5,6% και ανήλθαν σε 89,6 δις ευρώ. Στην ένδυση η μείωση ήταν 4,8%, 65,2 δις ευρώ το 2012 έναντι 68,5 δις ευρώ το 2011. Στην κλωστοϋφαντουργία οι εισαγωγές σημείωσαν πτώση 7,7% και ανήλθαν σε 24,4 δις ευρώ έναντι 26,5 δις ευρώ το 2011. Η Κίνα αποτελεί με διαφορά τον σημαντικότερο προμηθευτή της Ευρώπης με αξία εισαγωγών 35,1 δις ευρώ (-7,8%). Ακολουθούν η Τουρκία με 12,0 δις ευρώ (-2,6%), το Μπαγκλαντές με 8,6 δις ευρώ (+7,3%), η Ινδία με 6,3 δις ευρώ (-15,1%) και το Πακιστάν με 2,8 δις ευρώ (-13,4%).

Έδρα | Ερμού 18α, 546 24 Θεσσαλονίκη Τ 2310 257 075 F 2310 257 076 

Γραφείο | Αθηνών Ερμού 51, 105 63 Αθήνα Τ 210 322 3979 F 210 323 9159
E Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. URL http://www.greekfashion.gr/

Franchising: Ευκαιρία ανάπτυξης μέσα στη κρίση!

stockxpertcom id1995431 size4Μέσα στον καταιγισμό πληροφοριών και νέων δεδομένων που δεχόμαστε καθημερινά λόγω της οικονομικής κρίσης, αυτό που αναζητούμε είναι ευκαιρίες που θα καταστήσουν την επιχείρηση μας ανταγωνιστική και επιτυχημένη.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων αλλά και ο καταναλωτής που πλέον επιλέγει με περισσότερη οξυδέρκεια αλλά και εγκράτεια, κατακερματίζουν τις επιχειρήσεις εκείνες που πούλαγαν περιστασιακά και συχνά τα προϊόντα τους ήταν χαμηλής ποιότητας.
Η ιδέα ότι μια οικονομική κρίση μπορεί στην πραγματικότητα να είναι μια επιχειρηματική ευκαιρία μπορεί να ακούγεται παράξενη, αλλά είναι αληθινή.

Οι επιτυχημένες εταιρίες γνωρίζουν πώς να εκμεταλλεύονται μια ύφεση για να πάνε την επιχείρηση τους στο επόμενο επίπεδο. Εκείνες που είναι «καθαρόαιμα» εξωστρεφείς και θέλουν να ξεφύγουν από την "επιχειρηματικότητα επιβίωσης", στρεφόμενες στην "επιχειρηματικότητα ευκαιριών", όχι μόνο επιβιώνουν αλλά το σημαντικότερο αναπτύσσονται. Χρησιμοποιώντας ένα ήδη αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα, προσεγγίζουμε ήδη ενημερωμένους καταναλωτές που γνωρίζουν τα προϊόντα, ακόμα οι επιχειρήσεις franchise έχουν καλύτερες προοπτικές επιβίωσης σε σχέση με τις ανεξάρτητες. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το 2011 οι ενδιαφερόμενοι για franchising ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο, όταν πριν εκδηλωθεί η οικονομική κρίση ο αριθμός τους κυμαινόταν περί τα 500.000 με 600.000 άτομα.

Η οικονομική ύφεση έχει δημιουργήσει την ανάγκη για πιο ευέλικτα μοντέλα επιχειρήσεων, που θα μπορούν να προσαρμοστούν στην νέα οικονομική πραγματικότητα. Για να μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες από την παραχώρηση ενός franchise, χρειάζεστε τον κατάλληλο franchisor, όπου θα σας ενημερώσει για όλες τις δυνατότητες του franchise αλλά και που θα προετοιμάσει για εσάς ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης. Μέσα από το franchise ξεπερνάτε τις προσδοκίες σας!

Street Food Revolution

H επανάσταση τις περισσότερες φορές αρχίζει από το δρόμο, τι πιο επαναστατικό λοιπόν και πρωτοποριακό από υπέροχες γαστρονομικές δημιουργίες που δημιουργούνται, πωλούνται αλλά και απολαμβάνονται στο δρόμο.

Οι διαφορές στον πολιτισμό, στη κοινωνική διαστρωμάτωση και στην  ιστορία έχουν οδηγήσει σε ποικίλες επιχειρήσεις φαγητού του δρόμου. Σε διάφορες περιοχές του κόσμου μπορεί κανείς να βρει τοπικούς πωλητές ιδιαίτερων γευστικών εδεσμάτων που άλλοτε είναι παραδοσιακά και άλλοτε αποτελούν πρόταση στις γαστρονομικές συνήθειες της κάθε χώρας.

Ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, πολλές χώρες επικεντρώθηκαν στα προώθηση των επιχειρήσεων με φαγητά του δρόμου,  είτε πρόκειται για ένα burger, μία κρέπα  ή ακόμα και για ένα παγωτό ή παγωμένο γιαούρτι. Φαγητά που τρώμε όλοι, «σερβιρισμένα» γρηγορότερα και σε καλύτερες τιμές!

Οι επιχειρηματίες που προτιμούν αυτά τις μικρές, αυτόνομες κινητές επιχειρήσεις φαγητού, επισημαίνουν πως αυτό που τους ώθησε να επιλέξουν αυτό το είδος εστίασης είναι ότι , το φαγητό του δρόμου είναι ένα καθημερινό ταξίδι, μπορούν να μαγειρέψουν ελεύθερα και ανεξάρτητα αυτό που επιθυμούν και το σημαντικότερο να δουν επί τόπου τις αντιδράσεις των καταναλωτών.

Στην Ελλάδα, το φαγητό του δρόμου ξεκινά από την Αρχαία Ελλάδα με μικρά τηγανητά ψάρια, αν και καθιερώθηκε τελικά πολύ αργότερα. Ποιος όμως δεν έχει απολαύσει ίσως το πιο γνωστό έδεσμα του δρόμου, το κουλούρι, σε διάφορες παραλλαγές με ή χωρίς τυρί?

Στη χώρα μας λοιπόν,  το φαγητό του δρόμου αποτελεί παράδοση που συνεχώς εξελίσσεται ακολουθώντας πάντα τις διατροφικές απαιτήσεις των καταναλωτών. Το παραδοσιακό σουβλάκι, τα παγωτά αλλά και οι κρέπες, τα burgers, τα hot-dog, το παγωμένo γιαούρτι είναι μόνο μερικά από τα εδέσματα που μπορεί κάποιος να απολαύσει στις γειτονιές της Αθήνας.

Το φαγητό στο δρόμο κερδίζει όλο και πιο πολύ έδαφος με μεγάλη ποικιλία στις γεύσεις, ποιότητα στα προϊόντα και προσιτές τιμές. Νέα είδη από φαγητά και ποτά  έχουν αρχίσει να εμφανίζονται σε πάγκους και καντίνες, έτοιμα να ικανοποιήσουν ακόμα και τους απαιτητικούς της γεύσης. Όσο για το κατά πόσο είναι υγιεινό και ασφαλές ένα φαγητό που μαγειρεύεται στο δρόμο, η απάντηση είναι απλή, σύμφωνα με στατιστικές και μελέτες  τα ποσοστά μολύνσεων ή δηλητηριάσεων από κατανάλωση φαγητών δρόμου είναι πολύ χαμηλότερα σε σχέση με αυτά των εστιατορίων.

Μία, παλιά αλλά συγχρόνως εξελισσόμενη τάση στην εστίαση είναι το φαγητό του δρόμου ή αλλιώς το street food, κινητές επιχειρήσεις με πολύ χαμηλό κόστος που απευθύνονται σε όλους!

Franchise: Επιχειρηματικό καταφύγιο μέσα στην κρίση

πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ.gr

stockxpertcom id1995431 size4H ανάπτυξη επιχειρηματικότητας με την ασφαλή, όπως έχει αποδειχθεί στατιστικώς σε παγκόσμιο επίπεδο, μέθοδο της Δικαιόχρησης (franchising) αποτελεί μια πολύ καλή διέξοδο για τη σταδιακή επιστροφή της χώρας στον δρόμο της ανάπτυξης.
Αλλωστε, έρευνες αποδεικνύουν ότι το ποσοστό αποτυχίας για τους franchisees (δικαιοδόχους) στην Ελλάδα είναι περίπου το ένα δέκατο σε σχέση με τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις σε βάθος πενταετίας.
Σίγουρα η κρίση έπληξε και κάποιες γνωστές αλυσίδες franchise οι οποίες έβαλαν λουκέτο, ωστόσο υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες για επιτυχημένο επιχειρείν μέσω του συγκεκριμένου θεσμού, ακόμη και στη δεδομένη αρνητική οικονομική συγκυρία.
Το franchise είναι σχετικά νέος θεσμός για την Ελλάδα, αφού το 75% των αλυσίδων ξεκίνησε μετά το 1995 και το 40% μετά το 1999.
Ο ρυθμός ανάπτυξης των αλυσίδων είναι για την τελευταία 5ετία πάνω από 14% ετησίως. Σήμερα λειτουργούν περισσότερες από 600 αλυσίδες, εκ των οποίων οι μισές σχεδόν έχουν πάνω από 3 καταστήματα, ενώ οι franchisees έχουν φτάσει τους 12.000, με περίπου 20.000 σημεία πώλησης και οι οποίοι απασχολούν πάνω από 100.000 εργαζομένους (υπολογίζονται και τα franchise corner).
Ο κύκλος εργασιών αυξάνεται με μέσο ρυθμό 14% τον χρόνο σημαντικά υψηλότερο ποσοστό του συνόλου των επιχειρήσεων (από τη μελέτη ΚΕΠΕ - Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών) με τον συνολικό τζίρο του franchise να υπολογίζεται στα επίπεδα του 1,7 δισ. ευρώ. Σε επιστολή που έστειλε πρόσφατα ο Σύνδεσμος στον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, ζητάει εδώ και αρκετό καιρό να δοθεί στις επιχειρήσεις του κλάδου η δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία με στόχο τη στήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη των μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν πανευρωπαϊκά τον βασικό κορμό της οικονομίας, και οι οποίες αναπτύσσονται δυναμικά μέσω της δικαιόχρησης, που αποτελεί παγκόσμια την καλύτερη και πιο αξιόπιστη επιλογή.

Περισσότερα...

Υποκατηγορίες

Σελίδα 1 από 14

So easy Group of Companies

The TOP Franchise Tweets

Επικοινωνήστε μαζί μας

Διεύθυνση: Κουντουριώτου 108,
Τ.Κ. 185 32, Πειραιάς
Τηλ: +30 210-4225424
Fax: +30 210-4128382
email:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

Επικοινωνία