FacebookTwitterLinkedinRSS FeedPinterest

CPM Collection Première Moscow, Διεθνής Εμπορική Έκθεση Μόδας

HtmlFin2-01 5Η CPM είναι η μεγαλύτερη έκθεση μόδας της Ρωσίας και του πρώην ανατολικού μπλοκ. Πρόκειται για μια έκθεση αμιγώς μόδας, όπου ο στόχος είναι η χονδρική πώληση. Η CPM είναι η σημαντικότερη έκθεση του κλάδου στην ευρύτερη περιοχή της Ρωσίας. Διοργανωτής είναι ο Γερμανικός Εκθεσιακός Οργανισμός IGEDO COMPANY (www.igedo.com)

Η έκθεση πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο (Φεβρουάριο και Σεπτέμβριο), καλύπτοντας την χειμερινή και την καλοκαιρινή σαιζόν αντίστοιχα.

Την τελευταία CPM επισκέφτηκαν 19.100 επισκέπτες, ενώ οι 1.480 εκθέτες προήλθαν από 30 χώρες.

Η διάρθρωση της CPM έχει ως εξής

CPM Moscow
CPM Kids (Hall 2.3)
CPM Fashion & Denim (Hall 3)
CPM Premium (Hall 8.1)
CPM Body & Beach – NEW (Halls 2.4 and 2.5)

Η Ρωσία είναι μια ανερχόμενη αγορά και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον νέων αγοραστών και επενδυτών από τις γειτονικές χώρες.

Η Μόσχα, η πρωτεύουσα της Ρωσίας, είναι μια μητρόπολη με βεληνεκές ανάλογο των πιο σημαντικών πόλεων του πλανήτη. Εδώ, η μεγαλοπρέπεια τηςΤσαρικής εποχής συνυπάρχει με τη παρακαταθήκη της Σοβιετικής εποχής, και  φυσικά με το υπερμοντέρνο ύφος της σύγχρονης αρχιτεκτονικής. Για αρχή κάντε  μία βόλτα στο Αρμπάτ με το φημισμένο πεζόδρομο και γευτείτε μια παγωμένη βότκα συνοδευμένη από “ μπλίνις” (ρώσικη κρέπα) & βέβαια μαύρο χαβιάρι σε κάποιο από τα πολλά μικρά μπαράκια της περιοχής. 
Ξεκινήστε την γνωριμία με τα αξιοθέατα της Μόσχας, με την επίσκεψη στο περίφημο Νοβοντέβιτσι, το μοναστήρι της Ρωσικής Αριστοκρατίας με ιστορία συνδεδεμένη με «μυθικά» ονόματα όπως του Ιβάν του Τρομερού & του Μπόρις Γκουντούνοφ.  Στη συνέχεια αφού διασχίσετε τη διάσημηΤβερσκάγια, τη πιο «σικ» λεωφόρο της πόλης, με τους διάσημους οίκους μόδας και περάσετε μπροστά από το θέατρο Μπολσόι σας περιμένει η μοναδική εμπειρία της επίσκεψης στο Μετρό της πόλης. 
Οι σταθμοί μοιάζουν περισσότερο με υπόγεια παλάτια, στολισμένα με εντυπωσιακούς πολυελαίους, σπάνιους πίνακες ζωγραφικής, περίτεχνα βιτρό και σπουδαία γλυπτά  και παραμένουν ζωντανά μνημεία της σοβιετικής αντίληψης για τη ποιότητα μετακίνησης των προλετάριων της πρωτεύουσας. Τέλος οΛόφος των Σπουργιτιών με το κτίριο-ορόσημο του πανεπιστημίου Λομονόσοφ και φυσικά η πανοραμική θέα από εκεί είναι κάτι που δεν θα πρέπει να παραλείψετε. 
Το «σήμα κατατεθέν» της Μόσχας, η φημισμένη Κόκκινη Πλατεία είναι το κέντρο της πόλης αλλά και τις Ρωσίας. Ο ¶γιος Βασίλειος με τους πολύχρωμους σε σχήμα κρεμμυδιού τρούλους του, το πολυτελές κατάστημα Gum, επιτομή της «νέας» περιόδου μετά την αλλαγή του καθεστώτος, το μαυσωλείο του Βλαδιμίρ Λένιν, σύμβολο της παγκόσμιας επανάστασης, είναι εικόνες γνωστές σ’ όλους και θα τις απολαύσετε στο πραγματικό τους περιβάλλον. Στη συνέχεια σας περιμένει η Μητρόπολη του Ιησού Σωτήρος, πανομοιότυπη  με αυτή που κατεδαφίστηκε τη δεκαετία του ’30, την εποχή της αθεϊστικής υστερίας και που τα  εγκαίνιά της το 1995 σφράγισαν την επανίδρυση και τυπικά της ισχύος της χριστιανικής εκκλησίας στη Ρωσία. 
Η κορύφωση των επισκέψεων στα αξιοθέατα της πόλης θα γίνει, με την επίσκεψη σας στο Κρεμλίνο, το νευραλγικό κέντρο εξουσίας της Ρωσίας και μέρος όπου έχουν παρθεί μερικές από τις σημαντικότερες αποφάσεις της παγκόσμιας ιστορίας. Το Παλάτι των Συνεδρίων, οι τεραστίων διαστάσεωνκαμπάνα & κανόνι της Τσαρικής εποχής, οι Καθεδρικοί Ναοί της Κοίμησης και του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, και το «Οπλοστάσιο» που φυλάσσονται οι αμύθητης αξίας θησαυροί του Στέμματος των Τσάρων της Ρωσίας,  είναι βέβαιο ότι θα σας εντυπωσιάσουν. Ολοκληρώστε τις επισκέψεις σας, στο κοντινό Μποροντινο ένα «τεράστιο ανοιχτό μουσείο», μην παραλείψτε να θαυμάσετε την ζωγραφική αναπαράσταση της ομώνυμης μάχης του 1812, μεταξύ του Γαλλικού στρατού του Ναπολέοντα και του Ρωσικού στρατού υπό τις διαταγές του στρατηγού Κουτούζωφ. 
Για το βράδυ οι προτάσεις είναι αρκετές, αλλά όπως είναι γνωστό η πνευματική & καλλιτεχνική ζωή της Μόσχας ήταν & είναι πλουσιότατη. Μία παράσταση σε κάποιο από τους διάσημους χώρους που διαθέτει η πόλη, όσο και αν η εύρεση εισιτηρίων κοστίζει πάντα αρκετά ακριβότερα στους … ξένους, είναι μία σπάνια εμπειρία που συνδέεται άρρηκτα με κάθε επίσκεψη σας στη Ρωσική πρωτεύουσα.


Η easy expo συμμετέχει μέσω των πελατών της σε κάθε CPM με στόχο την εξεύρεση διανομέων ή αντιπροσώπων (agents, distributors, representatives, showrooms) και την ενίσχυση των εξαγωγών των πελατών της στην ευρύτερη αγορά της Ρωσίας.

 

Προσφέρουμε μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες, οι οποίες βοηθάνε τις Ελληνικές εταιρίες σε κάθε τους βήμα, ώστε να εξασφαλίζεται η επιτυχία της συμμετοχής τους.

Πλροφορίες παρέχει η κυρία Θέμιδα Ντριβαλά στο τηλ. 210 4225424 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  


Ενδεικτικοί Πελάτες μας:

MANETTI, Marasil, mandarino, matis fashion, Rouge, 14u, Leonard's, Forel, Ocean Drive, Salty Water, Nina Frances, Allouette, Allison, Lola, BSB, Pink Woman, Pinelopi, Arma, Figalos, και άλλοι ...


How much do Russians spend on Clothes and Shoes?
March 27, 2013; shopandmall.ru
More than two thirds of Russians spend an average of 20 percent of their monthly salary on clothes and shoes, whereas 28 percent spend less than 10 percent of their income. This was assessed in a recent study published by ROMIR consumer research institute. If the age group of in between 18 and 24 gets isolated, the study says that 30 percent of such consumers spend 20 to 30 percent of their salaries on clothing and footwear. 30 percent of this age group are likely to spend more than 30 percent of their monthly income. Concerning the main retail channel categories, the study reports that 79 percent of respondents said that they prefer to spend for clothing and shoes via internet stores with a preference for foreign online shops. 12 percent of people reported that they travel abroad to update their wardrobe. Moreover 20 percent of respondents use mail order
catalogues for placement of wardrobe needs. As far as seasonal timing of purchases is concerned, 41 percent claimed to buy at the start of season with women in the lead. Russian men are obviously focusing their purchases on the sale periods and the majority of men tend to buy clothing and footwear just twice a year.

  • Greek translation has not been installed, but is available. To fix this problem simply install this extension once again, without uninstalling it. Learn more.
Αν σας ενδιαφέρει να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί:
Send a copy to my own email address
powered by fox contact

So easy Group of Companies

The TOP Franchise Tweets

Επικοινωνήστε μαζί μας

Διεύθυνση: Κουντουριώτου 108,
Τ.Κ. 185 32, Πειραιάς
Τηλ: +30 210-4225424
Fax: +30 210-4128382
email:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

Επικοινωνία