Forel

Επωνυμία: Forel Α.Ε.Β.Ε.Ε
Concept: H Forel “γεννήθηκε” το 1986 από δύο ανθρώπους με πάθος για τη μόδα: τη Νέλλη Ζερβούδη και τον Απόστολο Χατζούλα. Σήμερα, μετά από μια ανοδική πορεία περίπου 20 χρόνων, το όνομα Forel αντιπροσωπεύει έναν από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας στην Ελλάδα. Τη γυναίκα Forel έχουν προσωποποιήσει οι διασημότερες Ελληνίδες τόσο από το χώρο της μόδας, όσο και έξω από αυτόν.

Καταστήματα
Εταιρικά: 5
Franchise: 10
SiS – Corner:
International:
Συνολικό Δίκτυο: 15
ΕΛΛΑΔΑ:
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Καζακστάν, Καναδάς, Αυστραλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βορείο Αφρική και Λίβανο
Αναπτυξιακό Πλάνο: worldwide
Έναρξη Δραστηριότητας: 1996
Έναρξη Franchise: 2000
Προέλευση: Ελλάδα
Μέλος Συνδέσμου Franchise:

Target Group Πελατών: 25+
Προφίλ Ιδανικού Δικαιοδόχου:

Ιστορικό:
H Forel “γεννήθηκε” το 1986 από δύο ανθρώπους με πάθος για τη μόδα: τη Νέλλη Ζερβούδη και τον Απόστολο Χατζούλα. Σήμερα, μετά από μια ανοδική πορεία περίπου 20 χρόνων, το όνομα Forel αντιπροσωπεύει έναν από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας στην Ελλάδα. Τη γυναίκα Forel έχουν προσωποποιήσει οι διασημότερες Ελληνίδες τόσο από το χώρο της μόδας, όσο και έξω από αυτόν
Με όραμα να δημιουργεί ρούχα εστιάζοντας στην ποιότητα με ιδιαίτερο στυλ και προσωπικότητα, απευθύνθηκε από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής της, στη σύγχρονη γυναίκα που αναδεικνύει κάθε στιγμή τη θηλυκότητά της. Τη γυναίκα που αντανακλά την προσωπικότητα στο ντύσιμό της.
Αυτή είναι η γυναίκα Forel : Η γυναίκα με προσωπικότητα, η γυναίκα σύμβολο της θηλυκότητας. Και το όραμα αυτό σήμερα έχει γίνει πραγματικότητα σε μια εταιρία που συνεχώς δημιουργεί και εξελίσσεται, με το ίδιο πάθος όπως τη μέρα που πρωτοξεκίνησε.

Έρευνα – αξιολόγηση αγοράς:
Οικονομοτεχνικές μελέτες:
Εξεύρεση καταστήματος:
Αξιολόγηση καταστήματος:
Αρχιτεκτονικά σχέδια:
Έρευνα – αξιολόγηση αγοράς:
Αρχική εκπαίδευση franchisee:
Αρχική εκπαίδευση προσωπικού:

Περιοδική μετεκπαίδευση:
Ενιαίο Software – ERP:
Εγχειρίδια:
Υποχρεωτική αυτοαπασχόληση:
Υποστήριξη από Συμβούλους:
Αποκλειστικότητα περιοχής:
Διάρκεια Σύμβασης:    9-12 χρόνια

Μ.Ο μεγέθους καταστήματος (σε τ.μ.): 80-150 τμ
Entry Fee (€): 0
Έξοδα κατασκευής (€): 500/τμ
Έξοδα εξοπλισμού (€):
Αρχικό εμπόρευμα (€):
Κεφάλαιο κίνησης (€):
Συνολική επένδυση:
Royalties:
Marketing / Adv. Fees:
Monthly / Yearly / periodical fee:
Παράδοση με το

 

2018-01-09T18:47:05+00:00 January 9th, 2018|ΜΟΔΑ|